Apprenticeship Program in Howard Community College
Address: 10901 Little Patuxent Pkwy, Columbia, MD 21044
- High School Diploma Programs – GED Practice Test in Howard Community College=https://www.howardcc.edu/programs-courses/continuing-education/courses/high-school-diploma/
(High School diploma hmu nak ding caah Howard Community College ah program a tha tak mi an ngeih)
- HVACR Apprenticeship Training Program=https://www.howardcc.edu/programs-courses/academics/apprenticeships/hvacr-apprenticeship/index.html
Heating, ventilation, air conditioning, and refrigeration (HVACR) pawl remh kho nak ding caah license ngahnak ding program an ngeih.
- Construction Management Apprenticeship=https://www.howardcc.edu/programs-courses/academics/apprenticeships/const-mgmt-apprenticeship.html
Construction managers plan, coordinate, budget, and supervise construction projects si na duh ah cun, hi program hi na caah a tha ngai mi asi.
- Police Career in Howard County=https://www.howardcountymd.gov/Departments/Police/Careers/Sworn-Careers
Howard County, Maryland,USA ah Police Officer si na duh ah cun, hi website ah hin information tampi a um. An salary le benefits zong an tha tuk!
Apprenticeship Program in Prince Geoge’s County
- Police Officer Career in Prince Geoge’s County=https://www.princegeorgescountymd.gov/436/Officer
Prince Geogr’s County, Maryland,USA ah Police Officer si na duh ah cun, hi ka website ah information na herh mi an um. Starting salary hi $53,241 asi i adang benefits zong an tha ngai
- Police Officer Interns=https://www.princegeorgescountymd.gov/438/Interns
Police Officer si a duh mi caah internship hi ka ah hin sawk kho asi
Currently Open Job
- Hiring Drivers/Warehouse “Production” in The Coastal Companies
Starting at $11.50 to $14.00/hour!
Hi rian hi sawk na duh ah cun 9001 Whiskey Bottom Rd, Laurel, MD, 20723 ah asi.
Phone number: 301-498-4090
You can also apply online at: https://www.coastalsunbelt.com/index.php/careers/
2. High school le college a kai mi caah What are “Transferable Skills”? ti mi workshop cu The Office of Workforce Development nih an host lai.
Workshop Topic: Resume Writing, Networking, Interviewing(Mock Interviews), Time Management, Looking at employment through the employer’s perspective, and etc.
Location: Howard County North Laurel Multiservice Center
Time: 2:00 pm-4:00 pm
When: Friday, June 28, 2019
To serve a seat, please call 410-504-2231 or go to the link below to register